utorak, 2. lipnja 2015.

Top 5,Svibanj 2015

Već dugo nisam napisala post o favoritima,a protekli mjesec sam baš zavoljela proizvode koje ću Vam sada pokazati pa sam mislila da bi bilo šteta preskočiti još jedne favorite. Uz sve to vrije leti i leti,već je došla polovica 2015. I napokon je ljeto pred vratima. Nadam se da će nas ovo ljeto počastiti ugodnim vremenom i da ćemo ga mi dobro iskoristiti. :)



Prvi na ovom popisu je MAC Viva Glam II ruž za usne od kojeg se doslovno nisam odvajala. Rijetko sam posezala za drugim ruževima jer je ovaj bio sve što mi treba te sam ga koristila na svakodnevnoj bazi. Trajnost,boja,pigmentiranost. Ma sve je odlično tj. gotovo sve. Ima jednu manu,a to je da zna dosta isušiti usne. Da ne duljim,vjerojatno svi znate da su ovi ruževi odlični i jedva čekam da nabavim još kojeg. A ovog ću kako se meni čini uskoro potrošiti.


Nisam mislila da ću u drogerijama pronaći neku maskaru koja može stati uz bok Maybelline Colossal Voulum' Exspress maskari. Zapravo bila sam dosta skeptična oko ove maskare jer sam je kupila onako,na blef i dan poslije krenula čitati recenzije koje su bile dosta podijeljene. Mislila sam da sam 100kn,kolika joj je cijena bacila u vjetar. Naravno,morala sam isprobati kakva će biti na mojim trepaicama i wow. Neznam dal je to zato jer nisam puno očekivala,no ja sam jako zadovoljna. Definitivno trenutni favorit među maskarama.


Ovaj proizvod koristim već dosta dugo i konačno je dočekao svoj red da ga pohvalim. Omjer cijene i kvalitete je super i ovo mi je već treća bočica. Drži mi sjenila cijeli dan/noć,12+ sati i nikad me nije iznevjerio. Nemam masne kapke,neznam kako bi se ponašao na njima pa Vam ne mogu garantirati ništa u tom slučaju. Ja se samo nadam da Essence nikada neće odlučiti povući ovu bazu iz prodaje. :D


Ovo mi je prvo Manhattan rumenilo kojim sam jako zadovoljna i nadam se da će ih biti još u mojoj kolekciji. Nemam što posebno reći,boja mi je divna,trajnost zadovoljavajuća. Čak je i ova četkica donekle upotrebljiva. 


I za kraj,Yves Rocher losion za tijelo divnog mirisa. Miris bi zapravo trebao biti onaj od zelenog čaja,no budući da ja baš ne konzumiram zeleni čaj,a koliko sam imala prilike probati nit mi je ukusan,nit približan ovom mirisu. Zapravo miris pravog zelenog čaja meni dosta smrdi i vjerojatno ne bih kupila ovaj losion da su imalo slični. Budući da sam loša u opisivanju mirisa reći ću Vam samo da me miris asocira na proljeće. Ovaj losion i nema baš neku trajnost,na koži se osjeti kojih pola sata što je zaista malo,aliii meni je divan i budući da mi je uvijek pri ruci to mu ne zamjeram. Imate li vi koji Yves Rocher losion za tijelo,kakva je Vama trajnost? I ako znate neki losion za tijelo koji stvarno dugo traje slobodno mi preporučite ;)

Imate li Vi koji od ovih proizvoda? Pišite mi ako vas neki od njih zanima pa ću se potruditi da napravim koju recenziju :D

Broj komentara: 6:

  1. Ja imam zeleni čaj ali ga ne pijem. Yves losione nisam probala ali od Avona isto nisu loši, pogotovo ako volis cvjetne ali umjerenijeg mirisa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na preporuci za losione, nisam još probala Avonove :)

      Izbriši
  2. Koristila sam i voljela essence bazu :D
    Mac ruž divno izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da ću je ja voljeti još dugoo vremena :D
      Jelda, i ja kažem. Predivna mi je nijansa ;)

      Izbriši
  3. E, ja isto imam Essenceovu bazu za sjenila, masniji su mi kapci i super svejedno drži! Malo vremenski kraće od običnih kapaka, ali svejedno se isplati, za ovu cijenu pogotovo!
    I MAC-ov ruž je pre :)


    _________________________
    http://rebuschka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je čuti da slično radi i na masnijim kapcima :D
      Slažem se za ruž,super mi je :D

      Izbriši