petak, 3. srpnja 2015.

Top 5,Lipanj 2015



Iako nisam baš imala vremena za isprobavanje raznih proizvoda proteklog mjeseca našlo se par njih koje svakako valja spomenuti. Neke od njih sam stvarno brzo zavoljela jer su se pokazali odličnima na prvu i svakom sljedećom upotrebom opravdali su očekivanja. Pa pogledajte koji su moji favoriti za protekli mjesec. :)



Prva je na redu Bourjois Paris 123 Perfect CC krema. Proizvod koji sam kupila slučajno i na brzinu,a zapravo sam njega najviše koristila i pokazao se najboljim. Budući da moje lice ne zahtjeva jako prekrivanje i nemam većih problema po tom pitanju odlično smo se složili. Očekujte detaljniju recenziju uskoro,za sada ću samo reći da mi se jako sviđa.




Kao podlogu prije svakog šminkanja koristila sam ovu Catrice bazu koja svašta obećava.Zaglađivanje pora, smanjen sjaj,dugotrajnost... Nisam primijetila da nešto specijalno produži trajanje pudera,dok sa sjajem nemam problema. To što ne produži trajanje pudera nisam joj uzela za zlo jer nisam ni očekivala čudo od ovog proizvoda.Zapravo mi se kod nje najviše sviđa dojam koji daje neposredno nakon što ju nanesete,stvarno zagladi pore i daje solidnu podlogu za puder koji slijedi. Dok slučajno ne naletim na neku bolju ova će i dalje biti u upotrebi.


Ova Catrice rumenila prije nisam viđala i obraćala pažnju na njih,sve dok Catrice štand nije postao dostupan u svim DM-ovima. Tada su nekako privukla moju pažnju i pokazala se boljim izborom za mene od Catrice Defining Blush rumenila koja su svakako stekla mnogo više pozornosti od ovih. Meni osobno se sviđa način na koji se ponašaju i činjenica da nemaju prejaku pigmentaciju,već ih možete nadograditi ako želite postići određenu jačinu. Čini mi se da će i ostati moji ljetni favoriti što se tiče rumenila.


Manhattan Lip Lacquer kupila sam prije otprilike pola godine i do nedavno je stajao zaboravljen u hrpi proizvoda za kojima baš i ne posežem.Sve dok se nisam malo odlučila igrati i pokušavala uklopiti ovo sjajilo uz neki ruž. Shvatila sam da odlično može poslužiti ublažavanju jačine ruža i dobivanju super efekta na usnama ako ih spojite. Budući da je meni nijansa bila lijepa,ali presvijetla za samostalno nošenje super je da sam mu konačno našla namjenu kojoj odlično služi.


I za kraj definitivni spas za muke koje izaziva pomisao na pranje kistova gotovo svakodnevno. Pritom ne mislim da u potpunosti izbacite pranje kistova iz vaše rutine nego je tu za one koji nemaju hrpu kistova i trebaju nešto instant da kist riješe od crne i njime za par sekundi mogu nanijeti zelenu haha. Uglavnom proizvod super funkcionira,cijena je super prihvatljiva i odlično obavlja svoj posao. Bila sam dosta skeptična prilikom kupnje,a on je nadmašio sva moja očekivanja. Sve preporuke od mene!


 Budući da ove vrućine postaju nesnosne i rijetko koristim šminku tijekom ljetnih mjeseci neznam da li ću pisati ovakve postove narednih dva,tri mjeseca. Koristite li i Vi manje šminke tijekom ljetnih mjeseci?

Jeste li koristili koji od ovih proizvoda? Kako su se Vama svidjeli? :D

Broj komentara: 6:

  1. nevjerojatno, ali niti jedan proizvod nisam probala, a sve mi je dostupno :/ et, kaj ja znam..uvijek me nešto odvuče od catrice-a, uvijek posegnem za nečim drugim..inače i sama ljeti nosim minimalno šminke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako budeš u prilici birati što od ovoga želiš isprobati, a imaš normalnu ili suhu kožu s malo sitnih nepravilnosti odaberi CC kremu. Osim nje svakako isprobaj ovo sredstvo za kistove, jeftino i učinkovito :D

      Izbriši
  2. znaš sad da i ja cc kremu ovu volim :D
    jako si me zainteresirala za ovo ebelin sredstvo za pranje kistova :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je, definitivno jedan od dražih proizvoda :D Svakako isprobaj, jeftinoni super odradi posao. Nisam se razočarala kupljenim :)

      Izbriši
  3. .. Volim jako Catrice primer. :) A što se tiče ovog ebelin sredstva za pranje kistića, on mi nije baš omiljeni. Jer što se tiče mojih kistića, ne očisti ih. Samo mi kistići lijepo miriše i jedino ga u tu svrhu i koristim. Operem kistove s šamponom i vodom i onda kad se osuše našpricam ih s ebelin sredstavom i nakon 1-2 min obrišem, i to je to. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je stvarno super za kistove, malo ih našpricam sa ovim, protrljam o dlan i čisti su. Ne sad da to zamjenjuje klasično pranje, ali stvarno super posluže kada trebam nakon crne istim kistom nanijeti npr. zelenu :)

      Izbriši