četvrtak, 4. rujna 2014.

Top 5 (august)


Evo prošao je i kolovoz,ljeto polako završava i meni najljepše doba godine bliži se kraju. Dolazi opet kišna jesen,počinje škola/fakultet i završava godišnji, a ja se prisjećam ljeta s top 5 proizvoda ovog kolovoza.
Pa počnimo :)

























Baby Lips 

Najprije tu su ove odlične mazalice o kojima svi bruje i svi ih koriste. Znam da su već prilično isfurane,ali morala sam ih staviti jer su upravo one najčešće bile na mojih usnama. Super zamjena za labelo,stalno su mi pri ruci. Zasad ih imam 3 no ubrzo ću povećati taj broj na 6 koliko ih je dostupno na našem tržištu.


























L'oreal micelarna otopina

Koristim ju svakodnevno i upravo zbog tog razloga se našla ovdje. Dobro skida šminku,ništa spektakularno. Mnoge beauty blogerice kažu da je dobra zamjena za Bioderminu koju još nisam probala. Kod ove mi jedino malo smeta miris.

























Pantene šampon

Za mene ovo nije otkriće mjeseca već godine! Najbolji šampon za moju kosu koji sam ikad probala,kosa mi se ne masti po 3 dana dok bi ju inače prala svaki dan. Naprosto sam oduševljena ovim proizvodom,a to je velika stvar za mene koja sam probala sve moguće šampone i nijedan ne pomaže. Ali napominjem: sve ovisi o vašoj kosi/vlasištu čemu već.





















Max Factor 2000 calorie maskara 

Sasvim solidna maskara kupljena na akciji 1+1 gratis,znači koštala me oko 30-ak kuna jer sam troškove podijelila. Zadovoljna sam i koristim ju svakodnevno pa se definitivno isplatilo.














































Look by Bipa bijela olovka

Ova olovka u nijansi 10snow stajala je zaboravljena i prašnjava do ovog ljeta. Puno je puta poslužila svrsi,a za te novce za koju sam ju kupila prije koju godinu,mjesec neznam ni sama. Moj zaključak je da je odlična i da ću ju i dalje koristiti.


I to bi bilo sve za ovaj članak,koji su vaši top 5 proizvodi prošlog mjeseca?


Nema komentara:

Objavi komentar