utorak, 31. ožujka 2015.

BeautyUK ruževi za usne

Danas vam uz kavu tipkam recenziju o BeautyUK ruževima za usne. BeautyUK je drogerijski brand kojeg možete nabaviti u Kozmu po pristupačnim cijenama. Osobno sam isprobala 2 njihova proizvoda i ruževi su se pokazali boljim od palete. Ostali proizvodi me baš i nisu privukli,osim možda bronzera i rumenila,no nisam se još ohrabrila isprobati ih.



Osobno jako volim isprobavati i kupovati ruževe. Preferiram nude nijanse i one za koje procijenim da mi nisu prenapadni da ih nosim svaki dan. Ali naravno,to ovisi o pojedinačnom ukusu. Možda biste vi odabrali neke druge i drugačije bi se ponašali na usnama.


 Ja sam uzela 12 chelsea i in the buff.. Sviđaju li vam se odabrane nijanse? Osim nijansa na donjoj strani možete saznati da ih je preporučljivo iskoristiti u roku od 24 mjeseca tj. 2 godine. Zapravo je to naljepnica koju trebate odlijepiti ako želite saznati sastojke,skroz nepraktično po meni jer sigurno nećete to ići odljepljivati u trgovini. A i da odlijepite tako su sitno napisani da se trebate vratiti kući po povećalo. Nakon toga još saznate da su proizvedeni na Tajvanu i odustajete od kupnje. Naravno 95% sam sigurna da nećete napraviti ništa od toga osim možda okrenuti donju stranu da vidite koja je nijansa i strpati ruž u košaricu,s osmijehom na licu. Pa evo napisat ću sastojke i skratiti vam muke.

Ingredients: Ricinus Communis(Castor),Seed Oil,Petrolatum,Polybutene,Isononyl Isononaoate,Diisostearyl Malate, Polyethylene,Beeswax,Capylic/Capric,Triglyceride,Ceresin,Polyisobutene,Ethylhexyl,Stearate, Microcrystalline Wax,Simmondsia Chiensis(Jojoba) Seed Oil,Tocopheryl Acetate,Methylparaben,Propylparaben,Fragrance.

Što BeautyUK kaže?

Nova kolekcija ruževa u mokrim ili mat teksturama i niz nijansi mame daleko od predvidljivih boja. Luksuzna vlažna formulacija mokre kolekcije ostavlja usne dugotrajno sjajnima. Mat formula hrani usne i ostavlja dugotrajnu boju na usnama.

Što ja kažem?
Meni su se ruževi pokazali sasvim solidnim i opravdan je omjer cijene i kvalitete. Ako očekujete dugotrajni ruž koji može izdržati bez popravljanja cijelu večer ovo možda nije pravi odabir za vas,no ako ste netko tko traži ruž po pristupačnoj cijeni i neće mu zasmetati što će izdržati na usnama do 2 sata-kupite ga ako nađete svoju nijansu. Ruževi su kremasti i dosta dobro pigmentirani i već nakon nekoliko poteza imate super nijansu na usnama. Također stekla sam dojam da je nijansa in the buff(ova tamnija) dosta postojanija i ima bolje karakteristike. Doduše to mogu prosuditi na temelju ova 2 isprobana ruža,neznam kako se ostali ponašaju. I da,ovaj svijetliji ruž ima miris po menti što mi je skroz fora budući da je miris baš ugodan. Ovaj drugi nema miris tj. ima ga ako ga baš želite uočiti i baš mi se ne sviđa. Ali ako ga ne gurate pod nos nećete ništa osjetiti.


Cijena,ambalaža,izbor nijansi...

Možete ih nabaviti po cijeni od 26,99 kn u Kozmo drogerijama. Budući da Kozmo često ima neke popuste i akcije ako se malo strpite možete proći i jeftinije. Smatram da je cijena prilično pristupačna i isplati se dati toliko za ovaj ruž.

Dolazi u klasičnoj crnoj ambalaži načinjenoj od plastike koja se čini dosta čvrsta pa se ne morate bojati da će se lako potrgati. Na vrhu je čep u kojem je smješten balzam,doduše ima ga jako malo,no jako dobro prikazuje realnu nijansu ruža.

Ako vam se ne sviđaju ove nijanse možete potražiti nešto za sebe među 12 nijansi koje se nude.


I za kraj swatch. Kako vam se sviđaju ovakve recenzije? Jeste li isprobale ove ružete,vaši dojmovi ako jeste? Ili nešto drugo od ovog branda? Pišitee u komentarima :D

4 komentara:

  1. Nisam ništa problala od njih, želim probat ili paletu ili ruž :D In the buff krasno izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako se dvoumiš svakako preporučujem ruž :D isprobala sam oboje i pozitivnija iskustva imam s ružem :)

      Izbriši
  2. Nijanse izgledaju baš lijepo :D
    Odustala sam od njihove kupovine jer mi se nije sviđala ambalaža, nije se čulo ono klik i to me je naživciralo jer sam mislila da će mi se stalno otvarati :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm baš sam isprobala to kliktanjem :D Moram priznati da nisam primijetila prije no kod jednog se čuje,kod drugog ne. :D

      Izbriši