srijeda, 24. prosinca 2014.

Maybelline Colorama Lip Gloss

Bok svima! Ovih dana postajem vrijedna,marljiva blogerica koja se riješila svih obaveza za ovaj mjesec i mogu u miru tipkati ovu recenziju te se posvetiti blogu. Vjerujem da već i ptice na grani znaju za Maybelline Colorama liniju koju možete naći u najbližim drogerijama po povoljnim cijenama. Osim što imaju super lakove za 20-ak kuna,još jedna stvar koja me oduševila su upravo ova sjajila.





Što Maybelline kaže?

Nisam baš naišla na previše informacija po tom pitanju. U ostalim zemljama ova kolekcija zapravo nosi ime Maybelline Color Show i imaju veći izbor proizvoda.

Što ja kažem?

Posjedujem dvije nježne nijanse sa shimmerom koje uglavnom stavljam preko nekog nude ruža. Za neki lagani dnevni look ponekad koristim i samo sjajilo. Trajnost je prosječna,oko 2-3 sata. Naravno to nije neka vrhunska karakteristika ovog sjajila i ako tražite neko koje nećete popravljati svako malo ovo definitivno nije za vas. Meni se u najviše sviđa što nije masno,lagano je i ugodno za vaše usnice. Nije previše pigmentirano već samo daje sjaj vašim usnicama i definitivno podigne look.

Cijena,pakiranje,izbor nijansi

Ovo sjajilo,kao i cijelu liniju možete naći po vrlo pristupačnim cijenama. Cijena samog sjajila je 19,90,ali na raznim akcijama i pogodnostima cijena iznosi oko 12,13kn što je iznos koji neće zadati udarac vašem budžetu.

Možete naći ili je bar dostupno u 21 nijansi što donosi dosta dobar izbor nijansi.

Ambalaža je jednostavna,elegantna i stane u svaki džep ili torbicu i stvarno ne zauzima puno prostora. Kao stvoreno za večernji izlazak i sitne popravke na usnama.

Ocjena: 4/5


Broj komentara: 8:

  1. Maqlo previše shimmera za moj ukus no vidjelasam i neke druge nijanse koje su mi se učinile dosta zanimljive :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro je da je velik izbor nijansi pa svatko nađe nešto za sebe :D

      Izbriši
  2. Nisam fan sjajila ni shimmera,ali moram priznati da lijepo izgledaju :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga moja, ja se klanjam svakoj curi koja sjajila podnosi! :D Meni je drago da se tebi sviđaju, ali ja njih nemogu... a-a, nije to za mene ahha ;D Sretan ti Božić želim! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha baš si me nasmijala svojim komentarom :D
      Hvala. I tebi Sretan Božić!! :)

      Izbriši
  4. Mnogo lepo deluju, posebno taj sa shimmerom, nije za svaki dan ali je kao stvoren za praznike ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima lijepih nijansi u izboru,definitivno za neki dnevni look :D

      Izbriši