petak, 31. listopada 2014.

New in #3 (1.)

Nakon 20-ak dana stanke evo mene opet,sa novim postom. Nakupilo se dosta stvari,proslavio se rođendan,pokloni su se gomilali. Također nisam odoljela da ne kupim ponešto,ulovim i iskoristim popuste i potrošim sve što je u novčaniku. I zato su tu dva dijela kroz koje ćete vidjeti sve što se našlo u mojim rukama kroz rujan i listopad. Prvo ću vam pokazati poklone,svaki od njih drag mi je na poseban način. Pa tko ne voli poklone? :D

Prvo se u mojih rukama našla jedna sladoledna torta koju mi je "poklonila" mama. I eto to je ujedno prvo poklon koji sam dobila,možda nije poklon u pravom smislu riječi no meni se baš svidio. Brzo je nestala,super je izgleda i ok okusa. Možete ju nabaviti u većim prodavaonicama npr. Konzum,Getro,Billa.. Točnu cijenu neznam,ali mislim da je oko 100-njak kn.

I evo još nečeg slatkog,gotovo sve čokolade koje sam dobila. Možda nedostaje koja,tko će ga znati :P Poklon s kojim definitivno ne možete pogriješiti.


Sada na red dolazi šminka tj. ovaj Max Factor set. Nisam dobila baš nešto puno šminke jer svi smatraju da je ionako imam previše i da mi nije od nekakve koristi gomilanje maskari,sjenila,rumenila i ostalih sitnica. Baš i ne shvaćaju da bi meni sve to dobro došlo,bar u mojoj glavi.

Set se sastoji od laka za nokte,sjajila i pudera u kamenu. Dosta je nezahvalno kupovati ovakve setove,no igrom slučaja meni se sve od navedenog sviđa. Pun pogodak. Čak mi i nijansa pudera odgovara.


Parfemi,parfemi,parfemi... Dobila sam ČAK 2 parfema i 1 set sastavljen od parfema,losiona za tijelo i gela za tuširanje. Naglašavam ovo čak jer inače jako rijetko koristim parfeme. Možda sam ih zato i dobila? Neznam,ali sviđa mi se kako izgledaju na polici i mislim da će se kolekcija samo povećavati. 

Prvi od njih je Gabriela Sabatini koji je meni osobno preintenzivnog mirisa i nisam ga baš isprobavala. Stručnjak u opisivanju mirisnih nota u parfemima nisam i neću pokušavati. Mene jednostavno baš i nije dojmio. Možda mi s vremenom postane draži,tko zna?!


Još se tu našao i ovaj,meni do nedavno nepoznat Linn Young Nature's Sexy Pour Femme parfem. Naprosto me oduševio,prozračnog je i laganog mirisa i prožet cvjetnom notom. U detalje stvarno neznam,ali meni je odličan. Također pakiranje mi se jako svidjelo,zaljubila sam se u jedan parfem haha :D


Set S'Oliver također mi se jako sviđa iako od ova tri proizvoda većinom koristim samo parfem.Poboljšala sam se po tom pitanju,pokloni su utjecali na to da češće stavljam parfeme. Mislim da s ovim setom ne možete pogriješti jer je miris lagan,ali trajan i intenziran. Osim parfema još dobivate losion za tijelo i gel za tuširanje.



Evo i malo nakita,naušnica. Jako mi se sviđaju ova tri para koje dolaze u kompletu,a baš i neznam uz što kombinirati ove naušnice "igraće kockice". Imate li vi neku ideju?



Od nakita tu je još i ovaj lančić. Nije moj stil,ali je strašno sladak.



I nešto što mi se posebno sviđa - poklon bon od 300kn u trgovinama lanca Laura Filia. Ako neznate u taj naziv spadaju sljedeće trgovine : Accessorize,Monsoon,Marella,Marina Rinaldi.Aldo,Wolford,Tous,Tru Trussardi,Nivea,Sisley Studio i neki outleti. Najvjerojatnije ću bon iskoristiti sljedeći tjedan u Accessorizeu jer ako još neznate,do 9.studenog upravo tamo traje 30% popusta na cjelokupnu kolekciju. Što vi mislite gdje najbolje potrošiti bon? Već sam našla neke stvarčice koje su mi zapele za oko :D



I za kraj,malo tehnologije. Samsung Galaxy Tab 3 8.0. Dobra stvarčica,dobro ju je imati,no nije nešto bez čega ne bih mogli živjeti. O tome i nemam što napisati,neočekivan poklon,a neki stručnjak za tehnologiju definitivno nisam. Zasad zadovoljava moje potrebe.


I to bi bilo to,nastavak slijedi sljedeći tjedan. Koji poklon vam se najviše sviđa? :D

2 komentara:

  1. stvarno odlični pokloni :D sve je lijepo i vjerujem pomno odabrano :D
    najviše mi je za oko zapeo plavi Toblerone i slatko općenito :D
    naušnica su preslatke :D a tablet je isto odličan poklon :D

    OdgovoriIzbriši