ponedjeljak, 25. kolovoza 2014.

Summer haul

Here it goes,first real post if I can say like that. I would like to share with you some stuffs that I bought during the summer. And you will see some shops where I buy my clothes. So let's started.

Evo i prvi pravi post,ako to možemo tako nazvati. Podjelila bih s vama neke stvari koje sam kupila tijekom ljeta. Usput susret ćete se s trgovinama u kojima kupujem i liječim svoju šopingmaniju. Jer klin se klinom izbija,zar ne? Da previše ne duljim,počnimo!






















This skirt I bought in H&M on sale for 8$. Honestly I didn't wear and it isn't my style but i will try to combine something with it

 Ovu suknju na cvjetiće kupila na u H&M na sniženju za 50-ak kuna. Iskreno još ju nisam nosila i nije baš moj stil,ali uklopit će se već u nešto.























Another skirt,this is from C&A. I think that the price was 11$,I know that this one was on sale too. I didn't wear this either this summer..

 Evo još jedne suknje,ova je kupljena u C&A. Mislim da je cijena bila 69 kuna,znam da je i ona bila snižena. Ni nju još nisam obukla ovo ljeto,ima još vremena.



Jacket is bought in C&A,price was 25$ and jacket was on sale so it was like must have. And I haven't a jacket like this,compound denim and leather. I believe that I will wear it often,it fits more in my closet.

Jakna kupljena u C&A za 150 kuna,bila je na sniženju od 50% pa sam morala uzeti,a i još nisam kupila ovakvu jaknu-spoj trapera i umjetne kože. Vjerujem da ću nju češće nositi,više se uklapa u moj ormar.

Lightweight top for summer,just 3$. So why not? The color is also nice and at least I can wear it at home.

Lagana majica za ljeto,samo 19 kuna u New Yorkeru. Pa zašto ne? Boja mi se također sviđa i ako ništa drugo bit će dobra za doma.

Short black dress for summer from H&M,12$. I wasn't expensive,I can always wear it and my eye catched it fast in shop.

Kratka crna haljinica za ljeto iz H&M,70-ak kuna. Nije skupa,vječno nosiva i prva mi je zapela za oko.


Denim vest,I don't remember the price but I think that it wasn't more than 15$, I bought it on sale too.

Traper prsluk iz C&A,cijene se iskreno više ne sjećam makar mislim da nije bilo više od 100 kuna budući da je isto kupljen na sniženju.
Just ordinary dark black/black jeans from Tally Weijl.
Price was 50$ but I just needed new jeans. Material is great,I like the color too and I think that this jeans were only thing that my closet really needed.

Najobičnije tamno plave/crne traperice iz Tally Weija. Cijena im je 300 kuna,ali jednostavno su mi trebale nove traperice. Materijal je super,boja mi se također sviđa i mislim da su ovo stvar koja je jedina bila potrebna mojem ormaru ovo ljeto.

Light,half-transparent top from New Yorker. Price was 10$,in that moment I was in love with it but now I don't wear it at all

.Lagana polu-prozirna majica iz New Yorkera. Cijena joj je bila 59 kuna,u tom trenutku mi se činila neizostavna,a zapravo ju uopće ne nosim.

Great summer top from Tally Weijl,price was 6$. Light,breathable and I love to wear it. I like the pattern too.

Super majica za ljeto iz Tally Weija,cijena 39 kuna. Lagana,prozračna i volim ju nositi. Uzorak mi se također jako sviđa.



T-shirt for C&A for 3$. I like the pattern and the color but it is a little huge to me although size is S(36). It is great for workout or casual outfit.

Majica iz C&A za 19,90. Sviđa mi se uzorak i boja iako mi je mrvicu prevelika makar je veličina S. Super za trčanje ili neki casual outfit,smislit će se nešto.















I za kraj nova torba. Super boja i oblik,srednje veličine i vrlo kvalitetna. Cijena joj je bila 250 kuna,kupljena je u pola cijene. Inače košta 500 kuna,malo je skuplja,ali vrijedi dati te novce.

And for the end,new bag. Great color,shape,middle sized and I like it a lot. Price was 45$ on sale,originaly it is 90$.











Inače kupila sam još par stvari koje ću naknadno slikati i staviti,trenutno čekaju pranje :)






2 komentara:

  1. Dobrodošla u blogo svijet! :)
    Ništa iz posta nije moj stil, ali mi se Tally trapke jaaako sviđaju, volim taj materijal i boju, i uzorak (tj neuzorak) :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :))
    Dada,imaju jako dobre trapke u Tallyu :D

    OdgovoriIzbriši